BLOG by JAY DIESEL vol. 3 - Jděte volit



Jay Diesel & Tafrob - Je to jen na tobě

BLOG by JAY DIESEL vol. 3 - Jděte volit


Minulý týden jsem byl za Pavlem (Tafrob) v Brně a fellili jsme v Queensu. Bavili jsme se o volbách a rozebírali to téma celkem podrobně a na základě toho pak vznikla myšlenka, jít do toho naplno a udělat song, který bude pojednávat o našem pohledu. Není nám to jedno, nejsme ti co si stěžují a přitom nechodí volit.

 

Někdo to samozřejmě může brát jako propagandu, ať bere, je to revolta proti levicové nadvládě v české politice, jsme 20let za koncem komunismu, ale lidi se stále nepoučeni z vlastní minulosti pouští do těch samých chyb. Levice nás neskutečně zadlužila a jejich řešení situace je momentální typu "Teď ti dáme najíst, ale za 20let budeš mít ty a tvoje děti hlad".

 

Jsme znechuceni situací v naší krásný zemi  a vzhledem k tomu,že to co děláme je vlastně nástroj jak promlouvat k lidem, udělali jsme tuhle skladbu.

 

Jay Diesel & Tafrob - Je to jen na tobě


Rap: Diesel Jay, Tafrob
Produkce: Fosco Alma
Cover: Apoka

 

Track vzniknul na podporu volební účasti mladý lidí nad 18 let. Track poukazuje na volbu vpravo, abychom si my mladí zajistili lepší budoucnost naší republiky a tím otočili stávající levicovou politiku.



Autor: kohoalevolit?, Rubrika: Profily
20. 5. 2010

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se nejdříve zaregistrovat a poté přihlásit (je nutné mít povoleny cookies).


Zapomněl jsem heslo


e-mail
heslo

akiba23

28. 5. 2010 - 17:05:01 (jircany.uvt.cz)

kapelnik s rozumem! aspon nekdo;)

del

28. 5. 2010 - 14:36:52 (165-29-80-78.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

savec nejsem anarchista, ale podle toho co píšeš, tak asi kurva jo !!!))))
úklid veřejného prostoru !!!!

akiba23

28. 5. 2010 - 13:51:18 (a40-prg1-5-182.static.adsl.vol.cz)

no to je nazor do pranice aneb KDYBY VOLBY MOHLY NECO ZMENIT, UZ DAVNO BY JE ZRUSILI

savec

27. 5. 2010 - 15:29:17 (ns.justice.cz)

...třeba takhle to mám v hlavě i já...

Úklid veřejného prostoru
Přijďte vyhodit politickou propagandu i volební lístky
Sobota 29. května ve 13.oo náměstí Republiky, Praha
Nechceme být diváky, kteří jednou za čtyři roky přijdou zatleskat. Říkají nám: kdo nevolí, ať si nestěžuje. My ale nechceme ani volit, ani si stěžovat. Chceme spoluvytvářet situaci, v níž žijeme – ne symbolickým vzdáním se moci jednou za čtyři roky, ale každý den aktivitou zdola. Chyba není v menším nebo větším zlu. Každý hlas je potvrzením systému, který se přitom nachází v hluboké krizi. Každý hlas je hlasem proti alternativám, proti úvahám o společenské změně.
Volby nás rozdělují – ne podle našich zájmů, ale na fanoušky toho či onoho týmu. Staví nám do cesty nejen záplavu propagandistických odpadků – billboardů, letáčků apod. – ale především nenávistných stereotypů. Na pranýř byli během těchto voleb postaveni nezaměstnaní, „nepřizpůsobiví“, chudí a levičáci. V předvolebních licitacích se v podstatě zapomnělo na životní prostředí.
Ať už volby vyhraje jakákoli strana, zůstane zachována moc velkých firem. Policie nepřestane šikanovat lidi s odlišným vzhledem či názorem či sociálně vyloučené. Ať už zvítězí kterákoli strana, ti, na kterých bude záležet, nebudou sedět v parlamentu či ve vládě. Budou dál chodit do škol či do práce, případně budou nezaměstnaní. Budeš to ty, budu to já, budou to běžní lidé z ulice. Právě na každém z nás bude záležet, jaké mantinely politikům určíme, jak moc necháme své životy a myšlenky kolonizovat jejich rozhodnutími a jejich propagandistickým blábolem. Právě na nás bude záležet, co všechno politikům a dalším, kteří rozhodují, dovolíme.
Volbami nic nekončí, ani se nedá říct, že by voliči rozdali karty. Karty se mohou rozdávat každý den – v ulicích.
Vyzýváme k úklidu veřejného prostoru. Nejde nám ale o jeho „hygienické“ uzavření pro lidi s odlišným názorem. Právě naopak – chceme jej otevřít poté, co jej nánosy komunikačního odpadu z předvolební kampaně učinily takřka neobyvatelným.
Zveme každého, kdo se chce vyjádřit účinněji než volebním lístkem – přijďte se přidat k našemu úklidu. Volební lístky a propagandu politických stran vezměte sebou, bude ji kam vyhodit.

Pražské anarchistické skupiny

alien4
alien4

26. 5. 2010 - 16:57:06 (209-195-207-85.sevmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

me to je celkem jedno jestli to nekdo vyda nebo ne... moje knizka to neni, me se libi jak je to napsany a souhlasim s tim, nepatram nejak extremne do hloubky...

akiba23

26. 5. 2010 - 14:27:34 (25.112.broadband10.iol.cz)

alien: a tohle nekdo vyda jo? to je eugenika par excelance, vubec nejodpornejs se mi jevi to ztotoznovani bohatstvi s inteligenci, jakoby materialni bohaststvi jaksi predpokladalo, ze clovek bude taky inteligentni a chudoba fakticka znamenala i chudobu dusevni... to sou tedy blaboly

akiba23

26. 5. 2010 - 14:18:28 (25.112.broadband10.iol.cz)

hloupejsi a blbejsi nez Paroubek je uz jenom antiparoubkovska manie, jejimz ukazovym prikladem je i tahle rapova agitka, kera neprinasi nic noveho a jen stadne opakuje co uz zname z premluv dedu a babu a podbnych pravicove svazackych vyplodu...
skutecnost , ze jeden z interpretu zde neni ani sto srozumitelne vysvetlit proc tedy vlastne mame volit tu pravici, jen potvrzuje domnenku, ze tady o zadne premysleni, natoz kriticke nejde, tady de o viru, kltera jak uz to byva je proste SLEPA(pak uz je jedno, zda se veri v levici, pravici, nebo treba makovici)

alien4
alien4

26. 5. 2010 - 13:51:56 (209-195-207-85.sevmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

Kniha (R)evoluce od dobreho kamarada... jeho otec byl general armade, deda byl odbojar na slovensku, i ve francii... az skoncil komunismus tak tomu nemohl uverit... zatim to lezi v nakladatelstvi, takze na papire to jeste neni.

del

26. 5. 2010 - 10:05:31 (165-29-80-78.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

vetřelec prst nahoru, kdo to napsal? kde to najdu?

Ramel

26. 5. 2010 - 07:18:28 (isa.mjgroup.cz)

alien4: Luxusní citát!!! A pravdivý! Ještě,že má naivita mi nedovolí to vnímat úplně:))

Ramel

26. 5. 2010 - 07:18:28 (isa.mjgroup.cz)

alien4: Luxusní citát!!! A pravdivý! Ještě,že má naivita mi nedovolí to vnímat úplně:))

alien4
alien4

26. 5. 2010 - 02:17:19 (ip-89-103-112-234.net.upcbroadband.cz)

to je formatovani kurde.. sorry... ale asi tak, lip bych to nenapsal, a tak sem to vykopiroval z me oblibene knihy.)))

alien4
alien4

26. 5. 2010 - 02:16:43 (ip-89-103-112-234.net.upcbroadband.cz)

zhruba polovina obyvatelstva ČR má IQ kolem stovky, což fakt není moc a zhruba třetina má míň. Všechno, co ví o světě je z Novy nebo Blesku.
– To jako fakt?
– Jasně, to vím už dávno. Od doby, co jsem viděl pořad o klesající inteligenci na Zemi.
– Na Zemi klesá inteligence? To je nesmysl, nesouhlasil Pavel.
– Fakt, řekl Tony, ale až posledních padesát let. Víš proč? Protože inteligentní a vzdělaní lidé v bohatých státech mají průměrně jenom o něco víc než jedno dítě na pár.
Takže vlastně ani nenahradí sami sebe. A chudí negramotní lidi mají dětí osum nebo deset nebo dvanáct. Takže když si to pak celý zprůměruješ, vyjde ti, že průměrný IQ na planetě za půlstoletí kleslo asi
o deset bodů.
– To je šílený, řekl Pavel. Takhle sem nad tím nikdy nepřemýšlel.
– Vidíš? A přitom je to jasný, řekl Tony. Do toho zabuduj známou pravdu, že inteligence davu je shodná s inteligencí nejhloupějšího jedince a máš odpověď na
otázku, jak je možný, že je svět tak posraný a divný místo. Elity vědí, že průměrnej člověk je idiot, takže zavedly všeobecný volební právo a výsledky vidíme
všude kolem. Každej vůl má právo jít volit – i když je uplně mimo.
– Nemůžeš ale lidem zakázat jít volit, řekl Pavel.
– Proč ne? Těm blbým bych to zakázal.
– To by byla totalita.
– A co je to teď podle tebe?
– Demokracie.
– Ale neblázni, jaká demokracie.. Viděls to s radarem:
70% obyvatelstva bylo trvale proti, což nezabránilo demokraticky zvoleným politikům jednat proti vůli lidu a podepsat tu smlouvu. Koho v tom případě reprezentují? Českej národ rozhodně ne.
– Ale nakonec tu ten radar nebude, pokud vím.
– Nebude, ale ne kvůli tomu, že by vyslyšeli hlas národa. Bylo to od začátku proti Rusům, tak se na to Amíci vysrali, v rámci zlepšování vztahů. Prej proti Iránu..
stačí se podívat na mapu, nejlépe na globus a je jasný, že to nedává smysl.

alien4
alien4

26. 5. 2010 - 02:14:55 (ip-89-103-112-234.net.upcbroadband.cz)

zhruba polovina obyvatelstva ČR
má IQ kolem stovky, což fakt není moc a zhruba třetina
má míň. Všechno, co ví o světě je z Novy nebo Blesku.
– To jako fakt?
– Jasně, to vím už dávno. Od doby, co jsem viděl pořad
o klesající inteligenci na Zemi.
– Na Zemi klesá inteligence? To je nesmysl, nesouhlasil
Pavel.
– Fakt, řekl Tony, ale až posledních padesát let. Víš proč?
Protože inteligentní a vzdělaní lidé v bohatých státech
mají průměrně jenom o něco víc než jedno dítě na pár.
Takže vlastně ani nenahradí sami sebe. A chudí
negramotní lidi mají dětí osum nebo deset nebo
dvanáct. Takže když si to pak celý zprůměruješ, vyjde ti,
že průměrný IQ na planetě za půlstoletí kleslo asi
o deset bodů.
– To je šílený, řekl Pavel. Takhle sem nad tím nikdy
nepřemýšlel.
– Vidíš? A přitom je to jasný, řekl Tony. Do toho zabuduj
známou pravdu, že inteligence davu je shodná
s inteligencí nejhloupějšího jedince a máš odpověď na
otázku, jak je možný, že je svět tak posraný a divný
místo. Elity vědí, že průměrnej člověk je idiot, takže
zavedly všeobecný volební právo a výsledky vidíme
všude kolem. Každej vůl má právo jít volit – i když je
uplně mimo.
– Nemůžeš ale lidem zakázat jít volit, řekl Pavel.
– Proč ne? Těm blbým bych to zakázal.
– To by byla totalita.
– A co je to teď podle tebe?
– Demokracie.
– Ale neblázni, jaká demokracie.. Viděls to s radarem:
70% obyvatelstva bylo trvale proti, což nezabránilo
demokraticky zvoleným politikům jednat proti vůli lidu
a podepsat tu smlouvu. Koho v tom případě
reprezentují? Českej národ rozhodně ne.
– Ale nakonec tu ten radar nebude, pokud vím.
– Nebude, ale ne kvůli tomu, že by vyslyšeli hlas národa.
Bylo to od začátku proti Rusům, tak se na to Amíci
vysrali, v rámci zlepšování vztahů. Prej proti Iránu..
stačí se podívat na mapu, nejlépe na globus a je jasný,
že to nedává smysl.

alien4
alien4

25. 5. 2010 - 22:50:20 (ip-89-103-112-234.net.upcbroadband.cz)

ramele, to je tak naivni.....

Ramel

25. 5. 2010 - 12:13:12 (isa.mjgroup.cz)

Pánové...sto lidí, sto chutí aka 100 názorů. Moc rád jsem tady pročetl všechny příspěvky a to nehledně na názor uvnitř. Tohle je pro mě tou debatou, která tak chybí našim politikům. Je normální, že Jirka vidí věci jinak než Raveňák, nebo Delebre,nebo Frisco,nebo Ramel...Nicméně v základu se lidi shodnou na finále, na cílu a víceméně i směru. Rozdíl nastává při volbě, jak se do cíle dostat. Každopádně všem díky za normální a otevřenou debatu. A pro všechny z nás "občanů si přeju štastnou ruku při letošních volbách a hlavně konečně zodpovědnou politiku vůči našim lidem. Big up...

Ramel

25. 5. 2010 - 12:13:12 (isa.mjgroup.cz)

Pánové...sto lidí, sto chutí aka 100 názorů. Moc rád jsem tady pročetl všechny příspěvky a to nehledně na názor uvnitř. Tohle je pro mě tou debatou, která tak chybí našim politikům. Je normální, že Jirka vidí věci jinak než Raveňák, nebo Delebre,nebo Frisco,nebo Ramel...Nicméně v základu se lidi shodnou na finále, na cílu a víceméně i směru. Rozdíl nastává při volbě, jak se do cíle dostat. Každopádně všem díky za normální a otevřenou debatu. A pro všechny z nás "občanů si přeju štastnou ruku při letošních volbách a hlavně konečně zodpovědnou politiku vůči našim lidem. Big up...

del

25. 5. 2010 - 11:43:17 (165-29-80-78.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

a největší paradox nastane po volbách, kdy všichni OPĚT zjistí, že to bylo uplně k hovnu, ale ......pudou volit zas )))))))) zakládám stranu spokojených nevoliču, sestavím program, čekejte blog )))))

del

25. 5. 2010 - 11:41:29 (165-29-80-78.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

..a s konspiračníma teoriema běž raveňák taky už do prdele ))) !!! co to zas je ?? kdo ten termín vytvořil? dejte mi pokoj a běžte všem ukázat, že víte kde máte pravou a levou ruku, ať víte kde vám hlava stojí.... člověk totiž má pocit že tomu všichni rozumíte )))

jay

24. 5. 2010 - 19:40:16 (82.99.191.14)

Vím jak to myslíš Pepo, dík za koment!

idea_IF
idea_IF

24. 5. 2010 - 18:18:06 (ip-94-112-142-17.net.upcbroadband.cz)

Stale cekam, kdy kurva vydas Jirko neco, co bude umerne tvemu veku. Jako nemyslim to zle, ale tvoje prvni debutova deska mnou proplula po prvnim poslechu. Mas hlas, myslim, ze bys mel zajebat nejakou souvislou, koncepcni desku.

deet
ICQ #153965315

24. 5. 2010 - 18:04:31 (out-100.nova.cz)

Frisco - nemyslel jsem co udělá pro mě, ale pro stát - pro lidi. Tak to bylo myšleno. Bez výměny 99% politiků se tam ude krást vždy, když přijde jeden kterej bude chtít bejt spravedlivej, tak ho tam semelou a vyplivnou jak hovno. Ono, představ si sám sebe, když za tebou přijde týpek a řekne ti, když zvedneš ruku a prosadíš naši firmu na výstavbu této dálnice, dostaneš 10 mega. Kolik si myslíš, že z 10ti čechů by řeklo - úplatky neberu?!?! a buď ve svém odhadu realista prosím. Volit levici je z MÉHO pohledu nesmysl a i když teď to vypadá na rozdávačnost, velkorysost atd, tak to bude mít dopad, nutně se to musí projevit. Levice nikdy neuměla rozumě počítat, jen rozdávat. Jsem pravičák, ale taky to není jednoduché - volit malou stranu je k ničemu = vyhozenej hlas. Volit TOP 09 - Kalousek (přeběhlík) a člověk kterej jde tam kde něco může kápnout, toho já nevystojím, proto ta ODS, Kalousek je pryč a i když ve všem nesympatizuju s jejich názory, tak je to pro naši zem dobrá volba. Resp pravicová volba je nejlepší a doufám, že bude koalice. Co ale absolutně nechápu je to, jak mohou v dnešní době vůbec existovat komunisti a především, jak jim můžou dávat mladý hlasy. A musej, jinak by tolik % neměli. Né každej důchodce se měl za bolševika dobře = né každej důchodce je podpoří. Ono, chce to počítat a bejt realista. Myslím že nejsem sám kdo na daních odvádí docela dost, ale taky nebudu sám, kdo sídlo jednoduše přemístí do zahraničí, protože levicovou - flákačenkovou a hospodsko-nalejvašskou politiku - tej nedám ani halíř.

alien4
alien4

24. 5. 2010 - 17:59:02 (209-195-207-85.sevmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

ja kazdopadne volit nejdu.
to co napsal frisco jako prvni post - souhlasim
del - tez az na to zklamani, ceskej rap radsi neposloucham, nepremyslim nad tim, nebo bych uz davno skoncil pod vlakem, a ty ja mam tak rad.

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 17:41:38 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

ha, levičák jak cyp, přátelé, pusťte se do mě)))

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 17:39:37 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

*a právě proto se nemohu myšlenky EU vzdát

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 17:38:36 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Ty linky jsou v pořádku, nesouhlasím ale se způsobem, jakým je rámuješ. Vadí mi představa, podle které kdesi jaksi existuje nepopsatelná entita, která řídí náš svět. Už jen proto, že když tento přístup dovedeme do důsledku, tak nám neříká než, že naše snažení nemá vlastně vůbec smysl. Někdo vzadu nás řídí a my s tím nic neuděláme. Svět kolem nás je ale jednoduše tak moc složitý, že se s touto představou nemohu ztotožnit.

Druhá věc je, že ty linky vůbec nic nedokazují, krom toho, že zde dochází opět k přetřesu velkého tématu, jaký vlastně má být vztah mezi bezpečností a svobodou člověka. Já v tomto případě hájím tvou pozici, ale nepotřebuju si k tomu pomáhat berličkami typu NWO. Totéž platí o tom dříve doporučovaném videu, které se hodí maximálně do hodin studia propagandy. Řeknu to takhle, i kdyby to tak skutečně bylo a svět byl takový, jak je mi zde jistými předesíláno, nic to nemění na mém smýšlení, dokud se nesetkám s hodnověrnými důkazy. A ty stále nevidím a nevidím; proto to nepovažuju za projev kritického myšlení. Osobně mám s tímto problém také z toho důvodu, že přesně v tomto smyslu přesvědčil Hitler německou veřejnost, že židé jsou problém. A že neexistuje důkaz? No jasně, protože jsou tak mocní, že všechny důkazy zničili. Je to nebezpečná hra, které se nehodlám účastnit.

R. Dahrendorf dávno poukázal na fakt, že mocní mají zpravidla jiné zájmy než ti, kteří mocí nedisponují. Souhlasím, a právě proto se nemohu myšlenky EU, i když nepopírám, že kritiku si v mnoha ohledech zaslouží. Řeči o mezinárodních komunistech jsou ale výsměch. Nemluvě o tom, že přesně takto argumentují nejčastěji představitelé SSO a jejich příznvici, kteří by byli nejraději, kdyby tady žádná EU nebyla a dala tak průchod tlaku nadnárodního kapitálu. Ne, EU skutečně není problém. Problém mají Spojené státy, jejich posedlost svobodou na úkor rovnosti a bratrství vyústila v to, že Nejvyšší soud rozhodl o povolení financování volebních kampaní právnickými osobami.

Poplatky určitým dlouhodobě nemocným možná pomohli, ale o to více zhoršili situaci těch nejchudších, na které by každý demokratický režim měl myslet především. Ostatně když někdo v ČR patří mezi tuto vrstvu, tak se patrně ani na tu mez, za kterou už neplatí nedostane. Nebráním se spoluúčasti, ale nemůžu nevidět, že česká pravice se vydává prošlapanou cestičkou Západu, která jej přivedla pouze do společnosti nesouměřitelnosti, jak píše J. Keller ve své aktuální knize. Je zcela správné, aby byly mezi lidmi socioekonomické rozdíly. Pokud však nerovnosti přesáhnou určitou mez a rozdíly se stanou nesouměřitelnými, pak to představuje hrozbu pro demokracii jako takovou, protože pojem rovnosti se vyprazdňuje a veškeré mocenské rozhodování si uzurpují ti, kteří na to mají prostředky.

Frisco

24. 5. 2010 - 15:28:12 (176.147.broadband4.iol.cz)

rave: Nechápu, proč to shazuješ a zobecňuješ větama "nadnárodně působí kdekdo, a je to dobře."? Samozřejmě nejde o to, že někdo působí nadnárodně, ale co při tom dělá. Já nechci ČR izolovat od světa. EU by MOHLO být to nejlepší, co Evropu potkalo, kdyby ta integrace a celkově směřování EU nabralo jiný směr. Směr, který by byl právě tím, co zastáváš ty a Kohák (a já taky!), tou svobodou, solidárností atd. Jenže tam EU nemíří. "EU musí jako politický projekt vyvažovat tlak kapitálu" - jo, v čele s lidma jako van Rompuy, který s těmi kapitalisty a šlechtou jezdí na Bilderberg na zajímavé přednášky.)) Ty linky, co jsem poslal nepovažuješ za fakta, ale za konspirační teorie? Neraguješ na to, protože se ti to nehodí do myšlenky svobodné a sociálně spravedlivé Evropy? Anebo zastáváš názor, že "kamery a odposlechy klidně i na hajzlu u tebe doma - když nic neděláš, tak se nemáš čeho bát"? Díky poplatkům se konečně dostalo na dlouhodobě nemocné a na ty, co to skutečně potřebujou. Na druhou stranu je třeba říct, že to byl trochu zmetek a nezohledňoval určité skupiny lidí, kteří by podle mě ty poplatky platit neměli. Ale celková myšlenka těch poplatků je podle mě správná a potvrzují to i doktoři (možná znáš jiné). Když je nazýváno kritické myšlení a nestádní chování úchylkou, tak už je možné asi cokoli, třeba rapová deska od Raveňáka. Pehe - hehe už máš, dodělej to a těším se na album)))

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 14:02:20 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Každopádně by někdo mohl prozkoumat, proč je mezi hiphopery tolik oblíbená konspirační teorie. John McWhorter přitom ukazuje, že to zdaleka není jen česká úchylka. Pohodlnost? Tak jednoduché to přece být nemůže.. :)

http://www.amazon.com/All-about-Bea t-Hip-Hop-America/dp/1592403743

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 13:58:50 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Frisco, já se obávám, že to ani jako metafora neobstojí... Nadnárodně působí kdekdo, a je to dobře. EU je to nejlepší, co Evropu potkalo a na čem Evropa musí pracovat. EU musí jako politický projekt vyvažovat tlak kapitálu. Kohák to ví, stejně jako ostatní, kteří dávají přednost faktům a jsou schopni reflektovat historický vývoj. Poplatky ve zdravotnictví jsou symbol demontáže sociálního státu, více Pehe. Ať se daří a užijme si volby, hehe!

jay

24. 5. 2010 - 12:38:39 (82.99.191.14)

Frisco: dík, v mnohém souhlas! Parcelování planety novodobími mezinárodními komunisty je výstižnej pohled.)!

jay

24. 5. 2010 - 12:33:55 (82.99.191.14)

Del: jak jsem už psal , každej to vidí jinak, každej o tom taky může jinak přemejšlet ! Já rozhodně nevolím kvůli četnosti spotů, kvůli tomu,že mě stále někdo u držky uráží Paroubka, nejsem ten co se namotá a pak bude hanit vše okolo sebe, to co je právě trendy. Já s tím prostě vnitřně souhlasím, mám firmu, vím co je to živit se tu samostatně, žádnej med to není! Vím ,že problém je dlouhodobej a daleko hlubší a nebráním se tomu , mluvit o tom. Náš track vznikl přesně s tohoto popudu, seděli jsme a debatovali o tom jak to vidíme, každej řekl svoje názory ,debata skončila spontálním rozhodnutím nahrát track,ale né proto,že by to někdo udělat měl, nebo proto,že bychom si na tom chtěli nahonit selfpromo, bylo to proto,že jsme to tak všichni tři stejně chtěli! Neseme sebou to,že můžem být terčem kritiky i to,že to bude mít svoje odpůrce, nevadí, pocit s kterým jsme dotoho šli byl pravej a na základě toho jsme to taky napsali a nahráli!

del

24. 5. 2010 - 11:40:57 (165-29-80-78.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

vysvětlí mi někdo proč mám akceptovat ten neskutečnej výsměch?? ty miliony hlav z billboardů platil kdo?? Proč ?? Ty vyděračský slogany sou to co mě má přesvědčit? Ty opravdu NECHUTNÝ kampaně snad jasně ukazujou, co si o nás myslí. stádo kreténů, kterejm vymejeme mozek. Volí totiž na základě sympatií, četnosti reklamních spotů a nechají se stále dokola VYDÍRAT !! navrch jsou stále schopni věřit, že svou osobní zodpovědnost vůči sobě a svému okolí, mají řešit právě tehdy a tehdy.... kolikrát sme nechali vyhrát levici, která podpořila pravicový zákony a obráceně ?? Lidem to nevadí, musíme je stále honit k volbám, aby tento systém NEPŘÍMÉ "demokracie" mohl fungovat dál !!! Pavel a Jirka ví píču !! Pavel a Jirka zklamali.

Frisco

24. 5. 2010 - 09:50:40 (176.147.broadband4.iol.cz)

rave: To je jedno jak je nazveš, důležité je to, co je jejich cílem, nejde o jména. Působí nadnárodně.

Jinak Erazim Kohák mě pobavil. Odpuzují ho elity, chce žít ve svobodě a solidaritě, ale to, jak se vyvíjí socialistická EU mu zřejmě nevadí, podpora Lisabonu ČSSD mu nevadí, tohle mu taky asi nevadí...

http://pocitace.sme.sk/c/5040221/un ia-bude-spehovat-ulice.html

+ reakce http://www.magnificat.sk/nd/clanky/ reakas.html

"Sociální stát neznamená stát bohatých almužen pro neschopné a neochotné" ...tak to by měl rychle říct ČSSD.

Mluví o solidaritě, přitom ČSSD je proti poplatkům u lékaře.

"Základní je zásada sociální demokracie: veřejný dohled nad koncentrací moci, která může ohrozit soužití ve svobodě, spravedlnosti a dobré vůli."

Ano, EU směřuje ke stále průhlednější politice a svobodnějším mechanismům)) Moc ho nechápu, má tam správný postřeh o oligarchii, a pak vyplodí takový článek.

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 00:31:04 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Co se týče volby levice, vše podstatné je řečeno v těch dvou esejích, které jsem zmiňoval dříve. Přidal bych snad jen aktuálně vydaného E. Koháka.

http://www.denikreferendum.cz/clane k/3757-proc-se-hlasim-k-socialni-de mokracii

ravenak_issa

24. 5. 2010 - 00:24:07 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Frisco: ty teda válíš s těmi termíny, to se musí nechat) to je nový termín pro... pro co vlastně? zednáři, ilumináti, židé, rosenkruciáni ( můj osobní favorit), člověk by se v tom hnedle ztratil)

Jay: Problém téhle země především spočívá v tom, že si tady lidé myslí, že když to má "každý jinak", tak by spolu neměli mluvit. Ve skutečnosti je tento režim založen přesně opačně. Bez výměny názorů za účelem hledání kompromisu si ji totiž lze jen stěží představit. A my dva jsme toho příkladem, protože jsme si ujasnili, že vlastně tady nikomu nic nevnucuje, což je fajn.

Frisco

23. 5. 2010 - 19:43:11 (176.147.broadband4.iol.cz)

Ale je to krásně vymyšlené. Lidi se hádají, jestli volit v jejich zemi pravici nebo levici a novodobí mezinárodní komunisti si mezitím parcelujou planetu))

Frisco

23. 5. 2010 - 19:39:47 (176.147.broadband4.iol.cz)

jay: Musí se smazat mezera mezi "W1dn" a "EyRUrvo". Odkazy na creamu se takhle rozdelujou.

jay

23. 5. 2010 - 16:42:55 (82.99.191.14)

Millian: Ten odkaz není funkční.

jay

23. 5. 2010 - 16:35:10 (82.99.191.14)

Dodatek: Nejsem politik, nehodlám se s tebou pouštět do debat o hloubce problému, nejsem v těchto směrech vzdělanej tak jako ty. Takže jen pro rozšíření obzorů nás všech, v čem je tedy dle tvého mínění problém, proč je tedy levice lepší nebo z jakého důvodu ji volíš ty, dík.

jay

23. 5. 2010 - 16:25:38 (82.99.191.14)

A o diskuzním právu tady radši nemluv to ti přeci nikdo nebere, bylo to myšleno tak , že diskuze je diskuze, my něco děláme, pokud s tím sám nesouhlasíš je to zase jen tvoje věc a popřípadě věc dalších oponentů, no problem!

jay

23. 5. 2010 - 16:18:36 (82.99.191.14)

Ty si bojovník, nikomu nic nevnucuju, každej se může rozhodnout jak chce. Ano na tebe nemá cenu reagovat, protože každej to máme úplně jinak. Skladbu ti nikdo netlačí tak to pochop, je to naše svobodná volba vyjádřit svůj názor, stejně jako tvoje. Sou Věci levicově mířená, to zase každej vidí jinak, včetně tebe a tak dále, to bychom se mohli bavit donekonečna. Tvoje "ptám se" :) To ,že politici nehájí svoje voliče a neplní svoje předvolební sliby je myšleno obecně pro všechny, uvidíme co se stane po volbách, třeba bude moje rozhodnutí špatný a já toho budu litovat , třeba nebudu, moje myšlenky jsou v pravo a sám cejtim,že tak je to dobře, podotýkám,že tak je to dobře pro mě. Vidím v tom lepší budoucnost pro mladý, nejsem proti školnému atp. , je to všude ve švětě normální !Každej máme svobodnou volbu! Mužem si o tom promluvit klidně osobně. Jsem zvědav na výsledky.

ravenak_issa

23. 5. 2010 - 14:58:22 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Hovno mi po tom není od té doby, kdy jsi pustil do éteru tuto skladbu a vystavil se tak dobrovolně posuzování veřejnosti. Pochopitelně na mě nemusíš reagovat, ale zatím jediný, kdo tady někomu vnucuje názory, jsi ty. To ty mi vnucuješ, abych šel volit, a ještě k tomu pravici. Já se přirozeně mohu ptát proč. A samozřejmě to vůbec nemusím dělat formou natočení skladby. Proč jako? Jak si vůbec můžeš dovolit něco takového vyžadovat? Dříve bylo nerovné hlasovací právo, Jay Diesel zase propaguje diskusní právo omezené jen na rappery. To je teda situace.

"Track vzniknul na podporu volební účasti mladý lidí nad 18 let. Track poukazuje na volbu vpravo, abychom si my mladí zajistili lepší budoucnost naší republiky a tím otočili stávající levicovou politiku."

Je mi nad osmnáct let a plánuju jít volit. Sice jsem se už ke svému volebnímu záměru přihlásil, přesto nemůžeš popřít, že i mě se dotýká tvé rozhodnutí "zajistit NÁM mladým lepší budoucnost". Podmínka splněna. Mezi “Sou věci“ a „Je to na tobě“ je evidentní rozpor; zatímco první skladba by spíše vypovídala o levicovém smýšlení, ta druhá je, jak jsi sám upozornil, pro-pravicová. Mě zajímá, jak k tomuto posunu došlo, protože se mi to zdá celkem zásadní.

Chceš si to nechat pro sebe? Prosím, beze všeho, akorát tím porušuješ všechno to, co demokracie ztělesňuje, a sice svobodnou výměnu názorů, na jejichž základě bude racionálně a s nejvyšší pravděpodobností dočasně zvolen ten nejlepší. Tvůj přístup evokuje něco zcela jiného: My tady máme pravdu, za kterou si stojíme a o které se nebudeme bavit. Pokud bys nám ji jen náznakem chtěl zpochybnit (což jsem neudělal než svým přihlášením k levici, sic!), tak jsi intelektuálně nafouknutý tlučhuba, který nic nedělá a jen meleme pantem. Tohle je mnohem více „komunistický“ přístup, proti kterému po dvaceti letech vehementně brojíš, jako by to byl ten nejpalčivější problém současné politiky, než pravicový.

Co dělal tvůj děda a kdy ses narodil nám všem může být úplně jedno (a vůbec, co ty víš, co dělal nebo nedělal můj děda, co mně říkal o svém životě za první, druhé, třetí, čtvrté i páté republiky???), protože se bavíme o volbách v roce 2010. Upozorňuješ tady na problém, že politici nehájí zájmy těch, kteří je volí. Já se tě ptám, v čem pravice, kterou mi svou skladbou VNUCUJEŠ, vyhovuje mým zájmům? Nikoho nepoučuju, nikomu nic nevnucuju. Jen se ptám. Nechceš nebo neumíš odpovědět? Stačí říct – tečka.

milian

23. 5. 2010 - 11:43:02 (isbhv.clnet.cz)

Také jsme připravili video o napojení českých státníku na světové organizace, které mají za úkol rozložit suverenitu jednotlivých států. Nic ve videu si nevymýšlíme, na vše lze snadno doložit důkazy a ve zdroji je na ně odkazováno. http://www.youtube.com/watch?v=W1dn EyRUrvo
PS: nejsem v žádné politické straně

jay

23. 5. 2010 - 00:48:58 (82.99.191.14)

Ať si každej volí co uzná za vhodný, já tady pouze zmiňuju můj názor, ravenak issa je věrný levici já zase pravici. Co se v mém životě stalo? Po tom je člověku co mě nezná uplný hovno, už mě unavuje věčný glosování na tyhle témata, lidi co jen mluví,ale nic nevykonaj, jejich výpovědi jsou intelektuálně nafouklý,ale přitom teorie reálně prázdný. Každej máme svoje názory a za nimi si každej stojíme, stůj si za svým a nevnucuj názory druhým, je to někdy jako pěst na oko, jsi snad učitel??. Já souhlasím v něčem s Deetem i s Ramelem, neumíme ani 20 let po revoluci správně uchopit systém peněz, a pokud to půjde takhle dál ani to nikdy umět nebudem. politika se stala totiž sportem v němž jde o to vyhrávat závody a už se zapomíná na to,že strany nezavodí za sebe ,ale za lidi co je volí, chyba. Další problém je v tom a jak taky zmiňuju v textu, rodiče nemluví o těchto věcech s dětma, děti už nevědí jak to tu za komunismu vypadalo, jak se žilo, chyba. Všechny ty zvěrstva co se tu odehráli, stb, politický vězni, znárodňování. Já jsem 78 ročník takže starej pes a tobě raveňáku se zpovídat opravdu nemusím, v době kdy tu komunismus ještě byl jsi tahal kačera, můj praděda byl v odboji a otec stavěl v HK barikády. Napiš text, nahraj to ve studiu a oponuj mi, jinak se spolu nemáme absolutně o čem bavit ! Ps: vždy je lepší konat než jen mluvit a patlat se v tom, ty jen hovoříš, my konáme , každej to má jinak ! Pokud to změní nezájem jen u stovky mladých lidí, je tím účel naší mise splněn . Zdravim RK a Plzeň .

ravenak_issa

22. 5. 2010 - 21:14:12 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Deet: 30 % z platu je ještě málo. ;)

Oliver Lowe
Oliver Lowe
ICQ #481459677

22. 5. 2010 - 20:44:28 (223.139.broadband10.iol.cz)

ramel.. souhlasim s tvym prvnim prispevkem_

Ramel

21. 5. 2010 - 14:32:18 (isa.mjgroup.cz)

Deet: Decentně radikální,ale budiž...Já bych se spíš rád vrátil k tomu Tvému "když to pro mě udělá,ať si krade". Jako se vším to není černobílý (modro-oranžovo-červený). Tohle,pro mě dost zvláštní alibistický, tvrzení podkládáš budoucí vizí levice pro daně živnostníků. Zapomínáš,ale podle mne, na 2 zásadní věci. 1) To,co ty zmiňuješ je pouze teorie, či prozatím spíš jenom strašák pravice v boji s levicí. Nikde není programově zakotveno,že se tímhle směrem bude daňovej systém s určitostí ubírat v případě výhry levice, čili se tady stále bavíme na úrovni spekulací a toho,čemu je kdo ochotnej teď víc věřit.A za 2) není to tak dávno,co se třeba spotřební daň nuceně zvýšila o procento z 19 na 20 a co bylo důvodem???? Absolutně nezodpovědný "fungování" mocnářů se státníma penězma..průsery vlád, mezinárodní arbitráže vůči ČR, krádeže politiků na úkor státu, které vedli k tomu, že prostě bylo potřeba zvýšit daně. Takže koukat se jen na sebe, s tím,že mě se nic netýká prostě nejde. Vždy se to týká nác všech. Krom toho, zavírání očí před tím,jak naše politická smetánka dělá z lidí pitomce,jak si pakujou kapsy atd, mi připomíná 40 let totality, proti které ty tady tak radikálně zbrojíš. Nejde o názory, proudy v rámci politiky a směrování státu. Vždy jde v základu jen o lidi, jejich morálku a naše vnimání světa kolem.

Ramel

21. 5. 2010 - 14:32:18 (isa.mjgroup.cz)

Deet: Decentně radikální,ale budiž...Já bych se spíš rád vrátil k tomu Tvému "když to pro mě udělá,ať si krade". Jako se vším to není černobílý (modro-oranžovo-červený). Tohle,pro mě dost zvláštní alibistický, tvrzení podkládáš budoucí vizí levice pro daně živnostníků. Zapomínáš,ale podle mne, na 2 zásadní věci. 1) To,co ty zmiňuješ je pouze teorie, či prozatím spíš jenom strašák pravice v boji s levicí. Nikde není programově zakotveno,že se tímhle směrem bude daňovej systém s určitostí ubírat v případě výhry levice, čili se tady stále bavíme na úrovni spekulací a toho,čemu je kdo ochotnej teď víc věřit.A za 2) není to tak dávno,co se třeba spotřební daň nuceně zvýšila o procento z 19 na 20 a co bylo důvodem???? Absolutně nezodpovědný "fungování" mocnářů se státníma penězma..průsery vlád, mezinárodní arbitráže vůči ČR, krádeže politiků na úkor státu, které vedli k tomu, že prostě bylo potřeba zvýšit daně. Takže koukat se jen na sebe, s tím,že mě se nic netýká prostě nejde. Vždy se to týká nác všech. Krom toho, zavírání očí před tím,jak naše politická smetánka dělá z lidí pitomce,jak si pakujou kapsy atd, mi připomíná 40 let totality, proti které ty tady tak radikálně zbrojíš. Nejde o názory, proudy v rámci politiky a směrování státu. Vždy jde v základu jen o lidi, jejich morálku a naše vnimání světa kolem.

Frisco

21. 5. 2010 - 14:23:06 (176.147.broadband4.iol.cz)

S nemakačenkama souhlasím, ale ... "Mám úplně u prdele, kolik si tam kdo nakrad, ale zajímá mě, co může udělat pro mě. A když to pro mě udělá, tak ať si tam krade." ... je fakt moc, to právě přesně vystihuje to, proč to u nás vypadá tak, jak vypadá)))

Já nevím, koho mám volit. Fakt nevím. ČSSD ne - s lidma jako Paroubek, Sobotka, Rath a s jejich metodama, které tady rozepsal deet. ODS - s lidma jako Langer nebo nemastný neslaný Nečas, stranu, která nedokáže dát dohromady neamatérsky působící spot, stranu, která se stala symbolem prorůstání byznysu do politiky. TOP09 - ty bych možná i volil, jako onu protiváhu ČSSD, ale se Schwarzenbergem v čele, který jezdí na Bilderberg na "zajímavé přednášky" :D to fakt ne. ZELENÉ - s lidma jako Liška, Bursík, Jacques, s jejich protlačováním biopaliv, Lisabonu, názory na klimatické změny a s podporou lidí jako Havel (kterého jsem si kdysi vážil), který dodnes nevysvětlil, o čem se jednalo s Ruskou(Sovětskou) stranou v době revoluce, to taky nemůžu. ZEMANOVCE - jedině z nostalgie, abych zase slyšel Zemanovy hlášky. Kvůli programu ne, takže ne. VV - možná bych taky volil, ale trošku mi i tahle strana smrdí. KSČM - ty opravdu ne, i když jako jediní komunisti jsou poctiví(někdo by tomu možná řekl oxymoron)) a říkají si přímo komunisti a nemají jinou zkratku)...tak asi to zbylo na KDU-ČSL)))

deet
ICQ #153965315

21. 5. 2010 - 10:39:55 (out-100.nova.cz)

No raveňáku, každej ať si volí koho chce, od toho je demokracie. Bohužel už se není čemu divit, že sem píšeš takový slinty v tvejch blogách, když volíš koho volíš. Nemá cenu číst cokoliv od Uhlové, protože o její inteligenci si myslím svoje. Každopádně mě stačí jen vědět to, na kom stát stojí a funguje a koho se levice snaží potopit. Jednoduchou rovnicí si dáš dohromady, že pokud se 15-20% živnostníků na svou živnost vybodne, kvůli vysoké dani a půjde na pracák, bude tam přetlak a socani tak stěží dostanou práci, kterou už teď nemají. Je mi líto, že někdo chce podporovat někoho, kdo člověku makajícímu 12-16 hodin deně i 7 dní v týdnu chce sebrat až 30% z platu a dát je nemakačenkům, cikánům, hospodským povalečům aspol ... Mám úplně u prdele, kolik si tam kdo nakrad, ale zajímá mě, co může udělat pro mě. A když to pro mě udělá, tak ať si tam krade. Tím co jsi napsal jsi akorát vysvětlil absolutní bláboly, který tu zveřejňuješ. Běž si stoupnout do oranžova (nebo červena). Rád si hodím vajíčko.

ravenak_issa

21. 5. 2010 - 00:53:22 (ip-89-102-34-57.net.upcbroadband.cz)

Ramel: Já budu mít čisté svědomí pouze s volbou demokratické levice. V tomto mám naštěstí již pár let jasno. Kdyby tě, a samozřejmě nejen tebe, zajímalo proč, doporučuju si přečíst glosy "Proč se hlásím k levici" od Saši Uhlové a Jiřího Pehe na stránkách www.denikreferendum.cz. Ač se přirozeně neshoduju se vším na sto procent, pod oba texty bych se bez obav podepsal.

K Jay Dieselově textu spíše jen okrajově: Zajímalo by mě, co všechno se, Jirko, ve tvém životě muselo stát, abys po skladbě "Sou věci" přišel s tímto apelem. Poprosil bych, pokud se k tomu budeš chtít vyjádřit, o trochu hlubší vysvětlení, než je jen něco jako "přirozený vývoj" atd. Jinak totiž stěží mohu brát tvou a Tafrobovu výzvu vážně. Díky.

Ramel

20. 5. 2010 - 12:52:11 (isa.mjgroup.cz)

Nevím,nevím..další pravicový úder levici. Ale přijde mi,že tady jde do hloubky opravdu málokdo a to se bavím o zdůvodnění svého nározu a reálným argumentům vůči inklinaci k pravici,nebo levici. Pokud si dá totiž člověk odstup a zhodnotí vlády za posledních x volebních období, zjistí, že je úplně jedno, jestli vládne levičák,nebo pravičák. Svině a zloději bez svědomí jsou totiž stejní! Problém je ten,že je jaksi trendy u mladých píčovat na levici a rádoby podporovat pravici. Já bych neměl čístý svědomí ani s jednou volbou. ..jak vy????

Ramel

20. 5. 2010 - 12:52:10 (isa.mjgroup.cz)

Nevím,nevím..další pravicový úder levici. Ale přijde mi,že tady jde do hloubky opravdu málokdo a to se bavím o zdůvodnění svého nározu a reálným argumentům vůči inklinaci k pravici,nebo levici. Pokud si dá totiž člověk odstup a zhodnotí vlády za posledních x volebních období, zjistí, že je úplně jedno, jestli vládne levičák,nebo pravičák. Svině a zloději bez svědomí jsou totiž stejní! Problém je ten,že je jaksi trendy u mladých píčovat na levici a rádoby podporovat pravici. Já bych neměl čístý svědomí ani s jednou volbou. ..jak vy????


Redakce neodpovídá a nenese žádnou zodpovědnost za obsah komentářů. Redakce si dále vyhrazuje právo mazat příspěvky a to zejména ty jejichž obsah nebude věcný, k tématu, bude obsahovat vulgární výrazy, poškozující jakýmkoli způsobem redakci, či její členy.

STARŠÍ PROFILY

TOPlist


Cream - bav se hudbou © 2010
Technické řešení:
Adam Šitavanc & Rawe
facebook